Custom inspectie: beheer email functie

De tab ‘Beheer email’ geeft de mogelijkheid om vooraf ingerichte emails te laten versturen bij het aanmaken van een custom inspectie. Dit kan direct zijn, maar ook met een grote verscheidenheid aan intervallen tot 4 weken aan toe.

Een voorwaarde om dit te kunnen toevoegen is, dat er een Keuzeveld en een Inspecteuren veld in het custom inspectieformulier moet staan.

Het onderwerp is bestemd voor de ontvanger, bijvoorbeeld Geconstateerde storing. Daarna de tekst van het bericht waarin wordt gemeld dat er een storing is aangetroffen en dat hierop actie ondernomen moet worden.

De interval is hoe snel deze email moet worden verstuurd.

 

 

 

 

Na het invullen van het emailbericht wordt dit bij de inspectie opgeslagen.

Wordt er nu een inspectie van een OVL (Openbare Verlichting) object uitgevoerd, dan wordt op het moment van opslaan de email uitgestuurd.

 

 

 

 

image_pdfimage_print
Vorige Custom inspectie: (multi)Afhankelijkheden inspectieformulier/verplichte velden
Volgende Custom inspectie: Eigen formulieren aanmaken (actief/inactief)